Pages

0

Apartmentku~rumahku~duniaku...kukuku..

AMARAN: Tuan2 dan Puan2, anda akan membaca satu entry yang sangat panjang tanpa perenggan. sila tegakkan tempat duduk anda, pasangkan tali pinggang keledar, dan tentukan lappy anda diletakkan di tempat yang betul. Lampu akan dimalapkan bagi bla blaa bla.....blabbbb..
ok. mula menulis.
aku sudah banyak waktu terluang skarang. since my last paper dah habis petang td, dan barang2 balik KAMPONG dan TER-packing, dan jugak..supervisor projek telah men-delay-kan waktu perjumpaan kami besok..jadi aku punya banyak waktu terluang sebelum berangkat pulang...
mata sudah agak mengatuk. di luar hujan lebat.angin sepoi2..menyepoikan perut aku untuk saat ni...tp sang kekasih tepaksa pulak keluar breakdown, walau jam di penjuru kanan lappy aku dah menunjukkan pukul 12.28AM...
hahaii...he work so dem hard lately..so demi nak mencapai status awek mithali laa konon,
& awek pemberi semangat laa konon, aku slalunya akan tunggu sang kekasih sampai dia balik..
tu ponn kalu aku takde kelas/xm/meeting/dating dannn...malam minggu SAHAJA...
*wow banyak nya pra-syarat..
jadi, mithali kah aku?muahahaha...hope so!
since aku ada banyak masa, n i dont really know what to do..aku merajinkan diri snip-snap some pics around..hahah...tak penah aku se-giat ini mendownload gambar...harap2 di kala aku menaip ayat terakhir, sang kekasih menghantar khidmat pesanan ringkas menyatakan dia udah di rumah..so that we can go to bed together... *wow romantisnya kamu...gagaga
huishh...jangan berfikiran negatif!
jadi sila lihat gambar2 di bawah..ada 10 keping semuanya..kalo tak berminat, jangan teruskan membaca. just go to study atau do what ever u want yang lebih menjamin masa depan.. *warghh2
1.ok.ini number rumah aku.


2. ini ruang tamu apartment aku

visual dari kamu buka pintu K10 tadi lahh...

3. meja lepak & kabinet makanan. itu pintu tadi laarrrr...hishh

4. semak sikit..maklum la, umah bujang...

5. yeyy..kamu berdiri di hadapan pintu bilik pemilik blog ini..

6. dan kamu menjengah sedikit kepala. bilik ini sgt perlukn khidmat DEKO IDAMAN.

7. maaf, aku tak membuat sebarang ubahsuai semasa gambar ini dirakam.
ini study carrel tempat aku berangan2 nak dpt 4flat...huahaha
*nadira, kamu sangat huhur..!at least kemas laa skett!!!

8. ok aku tipu. gambar 7 ialah gambar 2 minggu lepas. masa tengah sibuk siapkan projek..
*tak nampak ke fail PROJEK BESAR tuuu???

ok aku ingin mengulas tentang gambar 8. ini koleksi buku2 selama 5 sem di Unimas. hanya ini aset + kenangan + harta yang aku ada..aku manfaatkan duit PTPTN tuu.. [gudgirl kan aku?]
sekurang2nya, nanti bila anak aku bertanya kemanakah dana PTPTN disalurkan, dengan konfiden nya aku show off buku2 ni.. "mommy bli buku tekss ocayy..steady skitt!!!" hahahah..

Hey bakal suami, rumah kita nanti perlu ada satu book shelf yang sangat cantik ok?? biar rumah kita penuh dengan buku macam library.. [yo, itu rumah idaman aku kamu tahu??!]
jangan asik fikir rak kasut je untuk simpan semua boot bola and kasut futsal you abg! errkk, boleh bagi sikit ruang untuk sliper jamban+heels ur wife kan???gaggaaa.. *dreamingg..oh MY..

9. ok aku terus ke gambar kedua terakhir ni..yer, aku menginap di bilik single.
boleh tidur bogel hari2..muahahaha..SUMPAH aku tak penah buat keje tu....LAGI! kah2

[jam di lappy dah 1.11 am..nak masuk gambar terakhir dah..sang kekasih masih B'breakDANCE..]


10. yeyy..mesti kamu suka.ini gambar paling akhir. dari sudut pandangan tingkap bilik aku. depan ialah rumah jiran ye tuan2. tp aku tak penah kenal siapa kau wahai sang jiran! ya, aku di tingkat 4.
itulah hostel aku..siapa housemate?Janet n Azra..yg laen tak payah laa tau..cukup la aku nyatakan rumah itu berpenghunikan 8 orang..SEPATUTNYA..tp yang wujud hanya 6 orang makhluk tuhan paling bangang...isk isk isk...
ok..aku dah masuk ayat terakhir..dimana kau wahai sang kekasih?? oo sempat laa nak double check n shut down lappy. mungkin waktu itu kau akan sms aku kann..haha..mimpi lagi kaw????
ok aku perlu berhenti sekarang seblom kamu muntah darah. till then, have a good time there!
HAPPY HOLIDAY!!!


Jeritan Batinku?
kenapa tiada perenggan?arghh

0 comments:

Back to Top