Pages

0

Calon Fabret Aku Kalah La Smalam!

assalamualaikum.

besok aku ada exam. YEAYY..
tapi masih sempat duduk depan lappy dan tulis blog.

lately aku tak berminat sangat nak stalker orang. aku bagi ruang untuk orang lain je stalker aku. kwang2.

sebab nya aku dok follow hal politik semasa kat Hulu Selangor la. lantak ler orang di luar sana nak buat apa pon. aku macam malas nak amik pot. skrang asik menambah kawan-kawan yang sama aliran & ideologi aje. NIKMATTTT wooo!!

tapi smalam PKR kalah pulak. aku kecewa betul la. tapi tak pa, semangat reformasi dalam jiwa aku yang hidup since aku darjah 6 tak penah padam sampai bila2. hari ni bapak aku hantar msg panjang lebar explain pasal analisis kekalahan PKR smalam. bahaha. rindu nak dengar cramah politik ngan ayah aku. slalu kalo aku ada kat umah, aku jadi teman setia dia untuk duduk atas tikar tepi longkang untuk dengar cramah politik. thiehehe....

eh aku nak posting satu menda lagi pasal kawen boleh tak?

takk takk...aku bukan gedik nak kawen. bahaha. aku cuma suka amik tahu hal2 berkaitan kawen. aku suka baca. mungkin pengaruh ex-bf aku yang cina tu kot. memang dulu dia slalu ajak aku tengok wanita hari ini sama2...hahah..

end up smpai skrang aku suka tengok. bukan stakat WHI je, NONA pon aku layan gak. kan rancangan mcm tu banyak input n tips2 menarik???? at least boleh la jd terbaik dengan ilmu2 tu...aku rasa laa~

aku ni agak gigih sebenarnya. bila jalan2 beli barang di supermarket, aku suka survey barang2 yg tak sepatutnya aku survey..contoh nya, harga susu bayi..harga stroller..

wtf, sekotak susu enfagrow ialah rm60++????

then bila jalan2 untuk beli tuala wanita, aku pasti singgah untuk survey harga pampers bayi pula..

wtf, harga se-bundle pampers ialah rm50++??

bila balik aku akan buat financial draft untuk seorang baby baru lahir..akhirnya aku nyaris2 untuk masuk persatuan 'takkan kawen sampai bila-bila' akibat terlalu nightmare dengan final figure dalam draft yg aku buat tu...

arghhh.....tertekan nyaaa...!!! habis laa duit aku mcm ni!!!

ohh ini yang paling celaka! aku telah follow 1 blog yang jual baju2 bayi secara online.. dengan harapan 'baik aku folo siap2, nanti tak payah susah2 cari lagi kat mana nak beli baju baby murah2..'

arghhh lagi...apa aku dah buat ni?

dan hasilnya........ alololo.....

ini belum masuk aktiviti keji aku men-stalker web KUMON untuk tahu berapa fees bagi seorang budak untuk enroll....

arrghhh untuk kali ketiga.

eh tak jadi la aku nak paste pasal hal kawen tu. next entry ok...

chow cin cee..

0 comments:

Back to Top