Pages

0

SALAM 12 SYAWAL

SYAWAL DIRAI RAMADHAN DIRINDUI
dari seluruh ahli keluarga pakcik sani
salam eid ul fitr.


sekeping gambar pagi syawal yang aku wakil kan untuk berpuluh-puluh gambar pagi syawal yang lain. gambar outdoor pulak tahun ni, kasi RARE sikit.

dah 12 hari ramadhan tinggalkan kita. moga momentem ramadhan terus kekal dalam diri dan sanubari. moga terus jadi hamba Tuhan. terus istiqamah. terus mujahadah insyaallah.
moga-moga aku juga dapat jadi yang terbaik untuk semua, dalam kapasiti yang tak sesempurna mana.

sungguh aku tak se-pulun mana dalam ibadah ramadhan tahun ni.. tambah lagi ber'cuti' pada 10 malam terakhir. ralat sungguh.

tapi  Allah upgrade ramadhan aku tiaptiap tahun dengan cara paling hikmah.. bermula dengan berpuasa di sarawak, terus di KL, kemudian Allah jemput lagi aku raikan ramadhan di masjidil haram, dan tahun ni sepenuhnya bersama keluarga.. subhanallah. ini momen paling sempurna.

doakan moga satu hari nanti aku dapat sambut ramadhan di bumi Mesir. ya Mesir.
a m i n.

0 comments:

Back to Top