Pages

Trima Kaseh Orang Kampong...!

Salam to all...

Yeah..finally blog yg without any porpose ni terhasil jua...walopon halatuju blog ini masih kabur lg skrang, tapi atas permintaan ramai, tepaksa jugak aku buat....sape la yang ramai sangat mintak tuu...

anyway bukan aku buat pon..haha..anyway, special thanks to Miz KAKAK and Miz ONIS for the internet line..eh broadband... Sape suruh line internet laju smacam...kan aku dah request macam2...

Aaha..lepas ni leh aku buat Frequently Ask Question nih:- Awk ade bace blog saye tak???aderrr?ader tak????sebab kalo da ramai yang bace, nanti aku nak letak NUFNANG pulek..
nuffnang tu.....bla bla bla..klik klik...keh keh keh....

Whatever it is...credit to org2 lorong haji moin..keh2...
thanks for the ride bebeh!!!
jumpa lagi andai ada kesempatan....!!!

1 comments:

Ti Jah said...

woh baru launching terus tukar template
anda semakin maju sekarang
tahniah
maju laa deea untuk bank persatuan!
ngee

Back to Top