Pages

0

Ini harga sebuah kebebasan??

SHALOM

Maaf...aku fikir untuk berhenti saja tulis blog untuk seketika..
Akibat dihambat tugasan dan kerja sekolah yang due date nya semakin hampir

Tapi malam ini aku mahu kongsi rasa
Aku sangat terganggu dengan satu berita BANGSAT
oleh si celaka yang entah siapa..

Ini lah realiti
berita yang terhidang sejak seminggu ini dalam buletin utama
Ini bukan berita yang aku mahu dengar!
Sumpah sakit dada!!!


MAYAT BAYI DITEMUI BERHAMPIRAN SURAU
Utusan Malaysia, 16 Mac 2010


Dan itu entah mangsa ke brapa....


Statistik pembuangan bayi antara tahun 2000 sehingga 2006 yang melaporkan sebanyak 580 orang bayi telah dibuang, majoriti (532 – 92%) adalah bayi baru lahir, sementara 48 (8%) adalah janin ( Sumber PDRM).
Harakahdaily melaporkan terdapat seramai 257,411 orang anak laur nikah di Malaysia..







Ya..
aku terganggu dengan angka2 sial celaka ini


0 comments:

Back to Top