Pages

0

Kau rindu aku ke?

Sunchhen


Ini entry yang tak sepatutnya ditulis.
Sebenar nya ini masa tidur. Jam di penjuru kiri skrin sudah mencecah 2.26pagi.
Tapi aku ingin sekali coretkan sesuatu sebelum lelapkan mata.

Sebenarnya aku rindu.
Rindu kan manusia-manusia yang aku hanya mampu dengar suara.
Sumpah aku rindu.

Tapi bila aku khabarkan tentang kerinduan yang tak penah padam ini, slalunya tak pernah berbalas.

Aku: Mak....along rindu la...
Mak: alaaaaaaa.......lagi bapa bulan jaaaa...... sabaq la sat!!!

habis.

Aku: Ari tu i tengok movie sorang-sorang2..rindu la. Dah lama kita tak tengok wayang sama-sama kan?
Dia: Hm..i pon dah lama x tengok wayang..

Dats it.

Rindu aku tak berbalas.
Langsung tak ada ungkapan 'i miss u too..'

Oleh itu kerinduan aku cuma laku di blog catatan sendiri sahaja.
Luah apa saja. Tak peduli jika tiada pembaca. asalkan apa yang dirasa sudah tertulis.

3 tahun belajar jauh-jauh...apa yang mahu dirindu lagi??
macam tak biasa duduk jauh....

Jadi mahu rasa rindu itu hilang?
mahu aku campak kan ke mana?
ditanam hidup-hidup??
pijak sampai mati?
atau bakar saja sampai jadi abu?

mana mungkin.

perit sungguh.
mengungkap kata-kata yang hanya aku sendiri yang rasa.

Lebih baik diam saja.

Apa yang diharap pada orang di luar sana??
kau rindu aku ke???
hm..kau cuma buat aku putus harapan....
buat supaya aku berhenti berharap.

aku sudah berhenti sebenarnya berharap...minggu lepas
kemudian besoknya sambung lagi...
mana mungkin aku berhenti????





p/s:Aku harap sangattttt kau rindu aku.

0 comments:

Back to Top