Pages

0

at d end of the day...

salam.

aku dah kurang masa untuk online skarang. apatah lagi nak update blog. walau aku suka bermonolog...

aku mahu merasai nikmat ramadhan...aku mahu perbetul diri. aku mahu segera habiskan buku2 pemberian sahabat2 yang mahu lihat aku tenang..

aku tak layak untuk ke indon. belum layak. jadi aktiviti hidup aku skarang cuma berkisar tentang kerja dan pulang ke rumah dan bangun untuk kerja dan balik rumah berhat, supaya besok pagi dapat bangun semula untuk bekerja.

bosan.

aku rindu hidup yang dulu. aku rindu dia yang dulu. ya, survival is a dying art.... dan aku masih survive hingga kini.. but how long it going to be, aku kurang pasti.

all i need is a right guy in a right time... and that ONE-FINE-DAY will eventually come...

yang pasti aku tak pernah putus berdoa.

Ya Allah, permudahkan lah segala urusanku. sesungguhnya aku sangat lemah ya Allah dalam menghadapi ujian Mu ini..

haihhhh.. penat aku nak fikir.

till then, have a very fruitful weekend.

0 comments:

Back to Top