Pages

0
aku mahu menulis lagi..
persetan kan siapa yang mahu membaca
yang penting aku mahu tulis
biar tenang jiwa...sedikit..

aku perlu kuat
hari ku tak selalu cerah
memoriku tak selalu indah
tp aku masih mampu berdiri..
bisa..hingga kini...
tapi...hanya AKU tahu sengsaranya..
hanya aku...

manusia berubah..
aku juga berubah..
dia?mungkin dalam sessi perubahan..
wind of change bak kata scorpions..

perubahan??
sebabnya mungkin berbeda..
berubah dari segi apa?
pemikirannya kah? kematangannya kah?
atau hanya pada nama??

kami berubah..
aku dan dia..
yaa..aku akur dengan perubahan itu..
itu perubahan apa? namanya apa?
aku kurang pasti..

kematangan mengubah kami..
komitment hidup juga mengubah kami
dan kini..kemajuan teknologi bakal mengubah kami..
sekali lagi..
tp aku tak sekuat itu..
aku masih perlu masa
masa yang kritikal untuk trima angin perubahan ini..
ini perubahan apa????gelarnya apa?
aku masih kurang pasti.....

lantas...
haruskah aku biarkan saja?
peritnya aku tidak mampu!!

aku lakukan semua..
semua yang aku fikir wajar..
walaupon rasionalnya 100% pesong..
terkadang aku sesal..tp sesalku hanya sementara..
begitu smentara..

i give you respect
all i want is just a respect from you..as a return..
i love you..and all i want is just you love me back..
i know you do your best..
itu buat aku lemah!!!!!

jalanku masih panjang..
mampukah aku pikul hingga ke hujung??
aku takut bermain angan..takut memakan diri
tapi aku cuma manusia..
kekadang bagai anak kecil yang punya angan dan cita2..

mula dari saat ini..
ku letakkan diriku dalam landasan sendiri..
ciptaan aku sendiri..susur beloknya aku tentukan..
dan kamu..dalam landasan kamu..susur beloknya hanya kamu tentukan..
persetankan andai rupa litar kita berbeza..
asalkan..
kita bertemu di garis penamat yang bersama..
nahhh..aku berangan lagi....

0 comments:

Back to Top