Pages

0

Bertukar tajuk...

Salam untuk semua..

Ewah.. seperti ungkapan 'ISLAM UNTUK SEMUA'

aku tukar tjuk..Fasiq & Fasisme akan ditulin dalam entry yg lain...

Alangkah bagus andai aku dapat menikmati kedinginan salji di Vancouver... mahu tonton sendiri olimpik musim sejuk di sana.. :)

Dalam masa yang terluang, minda yang agak serabut, otak tentunya tengah serabai... aku mahu tulis apa yang aku fikir, sebelum turun jogging. Hari ini seperti ari-hari lain. Aku hanya bertemankan lap top dan telefon bimbit. Ohh, aku juga ada TVcard..aku beli untuk tonton berita. Tapi nampak gaya berita di TV buat aku mual. Aku lebih suka jadikah Malaysiakini sebagai wadah penyampai berita telus setiap tengah hari...ya, aku baca berita di kala waktu tengah hari.

Bila banyak membaca, aku akui banyak tahu menda baru. Jadi untuk sehari dua ini, aku gemar follow agenda & perdebatan hal2 politik di facebook. Aku tak minat nak jaga tepi kain orang. Baca blog yang tah hapa-hapa pon rasa buang masa bagi aku. Politik juga boleh jadi perkara 'buang masa' bagi sesetengah manusia..tapi tidak pada aku..

Haha..aku sebenarnya begitu banyak masa terluang. Lepas jogging nanti, mungkin kepala tak serabut lagi dengan kerenah manusia, dan aku bisa fikir seperti biasa semula. Sebabnya, ada terlalu banyak perkara dan tugas perlu aku laksana, tapi masih belum ada mood untuk 'run' ...

Dalam sibuk membaca hal-hal politik dan isu semasa, aku belajar beberapa terminologi baru. sepeprti aku katakan pada entry lepas, aku cuba untuk lihat sesuatu perkara dalam perspektif berbeza. Mungkin akal aku kurang panjang untuk hurai perkara itu, tapi rasanya memadai kalau aku hanya hurai dalam konteks pemahaman aku..rasanya itu lebih baik. Mengapa perlu aku berlagak pandai?sedangkan kamu semua tahu aku bodoh.. :)

huh..rasanya aku perlu solat & turun jogging skarang.will be right back.aku tinggalkan blog tergantung begini.....

************************************************************************

*snap shot sebelum pulang

Bersambung ke entry seterusnya...!

0 comments:

Back to Top