Pages

0

Bila Zul Laei Menulis Blog

Salam...

malam ni aku free, kebetulan line internet laju nak mampus. aku...emm..

aku baru baca surat zul tu. memang aku dah janji dengan dia nak publish pon.. haish lemah lutut aku...layan la ye. jangan muntah sudah la.eheheh....

Asalamualaikum..

Pertama skali tuan2 dan perempuan2 jgn terkejut akan kehadiran aku dalam tempat ini..hehe..1stly aku malas jgk nak share2 dengan semua org ni..aku kan org yg pemalu…aku ada sorg awek+sahabat+kawan+teman…nak tawu ka sapa dia..tuan punya blog..hehehe..
Aku suka kat dia ni bukan sebab rupa paras…(jgn mare) tp sal hati budi dia..

Huh,benda aku plg suka ada lah di mana kami makan roti 5kupang ja 1st date..cehh..2 dluuuuu kk.masa aku pun terhoyong hayang kat mana lagi masa 2…hehehe..tp la zaman da berubah.haha


Dia telah byk mengajar aku(dah part serius)ini seriusss..byk mengajar aku erti kehidupan,byk bg aku semangat,bukan semangat untk membangun shaja tp semangat kesukanan jua..tq my dear..aku suka bila dia nagis sebab aku,e2 bermakna dia betul2 syg kan aku..tp aku bkn kejam nak bg dia nageh..hehehe..kalo ampa semua nak tao,dlu aku ingat nad@dea ni adalah yg ganas,upanya….jeng2..biarlah aku & dia yg tawu..byk perkara aku dan dia lalui selama 3taun..jauhhhh kami..tp dekat kami di hatii…

3taun yg amat bermakna sekali dalam hidup kami..pasni dia akan tempuh alam pekerjaan di mana byk lagi cabaran dan dugaan akan hadir..aku harap sangat kami dapat tempuh sama2..dia adalah seorg yg penyabar….dan suka berterus terang..aku suka part 2…tp ini nasihat ku..aku suka dia shoping..tpp ikut pada tempat dan keadaan kita..kdg2 benda 2 pkai 2,3x n last dah xguna lagii..soo 2 lah harapan aku..aku tawu dia akn lagi kuat pas ni..aku percya kat dia mcm na diapercya kat aku..mmg byk dugaan dan org2 mememrhatikan kmi..apa pun kmi akan cuba yg terbaik bg kami..

Byk benda kenangan yg tercipta…tp nak cita kat sini mmg xckup la..dia mmg ambil berat sal aku..aku asa diri disyangii…walaupun kdg2 berbeza pendapat tp last kami sehaluan..e2 perkara biasa dalam perhubungan…apa pun aku harap pas ni kami akan terus maju kehadapan…terus bertakhta dihati ku..

Last skali…
aku harap dia akan terus ada dalam hati ku…apa pun terjadi,baik maupun buruk e2 sebelum atau selepas ini adalah ketentuanNYA..kita hanya merancang dan mencuba, Allah yg akan tentukannya..amin…

sekian saja ulasan aku,walaupun xpjg tp bermakna bg 3taun ni..

jumpa lagii..assalamualaikum..zassss

********

ok2.sila jangan muntah.

aku fikir aku sedang berada di awang-awangan tadi. ini hadiah paling best kot. tq sayang. of koss laa i syang u...haizz!!

hahai rindunya~

0 comments:

Back to Top