Pages

0

Tag from SHA....by me...hehehe

ok, aku tengah bosan. nak buat entry pasal hari jadi, macam buhsan...tp boleh lihat saja gambar-gambar seksi aku bersama rakan karib siti munirah di pagi hari jadi. oh ya, trima kasih zulaihi atas hadiah quran tafsir..walaupon tiada kek hari jadi, walaupon sepotong, i tetap shayang yu!

n thank you so much untuk semua kawan2 kat facebook yang drop by untuk wish birthday aku..cayalahh!!!

jom buat tag. nak buat entry pasal FRIM tapi camera belom ready, so xde gambar best lagi..n yes, aku jawab tag ini ini di opis frim..uhuhu :)

1.adakah anda rasa anda hot?
Hell yeah! aku sangat hot sampai nak cair dah ni...nyesal aku balik mlasia..

2.update wallpaper pc/laptop anda guna sekarang?


3.cerita pasal gambar ini?

ni wall paper kat pc opis la....ngahaha

4.kali terakhir makan pizza?

kemarin dulu..makan dengan anak cucu pak cik sarif kat puchong :)

5.lagu terakhir anda dengar

syahir laa..!

6.apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?

baru kuar bilik bos..eh, bos aku ada meeting rupanya..boleh laa aku balik skarang!!!

x jadi buat tag...
zaaaassssss!!

0 comments:

Back to Top