Pages

0

oh aku ada blog rupanya..

assalamualaikum..

oh aku ada blog rupanya kan..aku dah agak kurang masa untuk menulis lately. so this time aku curi skejap masa untuk aku update;

perviously.. (on prison break....) ehehehe

1. aku ada kat kepong skrang.

2. besok ada job interview dengan sime darby

3. sorry kepada kawan2 yang tak dapat jumpa aku. bukan blagak ke apa, aku macam ada banyak plak komitmen dengan family skrang. then nak outing2 slalu pon bajet tak banyak jugak. so aku prefer dok umah je amik adik2 skolah n prepare buat resume. cuaca yang macam kat padang pasir skarng ni lagi2 laa buat aku maleh nak outing. gila cair badan aku kalo kuar ari2...so aku tunggu hari yg semua orang ada...jumpa ramai2 arr... :)

4. so now i'm stucked in kepong. stay dengan family kepong lak since my cu n pakcu off to jakarta next week. aku kena take over jadi bibik sat. heran apa, mereka meninggalkan sebuah rumah bersama ekon 24 jam beserta tv40 inci dengan astro full...oh ya, internet berkelajuan stremyx & printer colour skrang dibawah kelolaan aku juga..ha ha ha...cuma perlu tengok2 kan 2 orang cousins perempuan yang sangat senang dijaga n genius pula dalam pelajaran. so no sweat langsong ahh!! paling susah pon time nak pujuk makan ubat.thiehehe

6. oh aku belum jumpa zul pon. masing2 bz minggu ni. dah 100 bapa hari tah. tak larat aku nak kira. birthday aku minggu depan woi. tapi aku tak excited pon. rasa mcm biasa aja. no more counting2. dah bukan zaman tu dah skarang.huhu (aku rasa2 la...)

moga ada rezeki untuk aku di luar sana. i'll be back to Kedah masa awal cuti skolah memandangkan sume famly kl aku nak turun sp... till then, take care & salam.

0 comments:

Back to Top