Pages

0

Kelibat Ping Ping...

Amaran: Entry ini mengandungi satu gambar yang agak "hekk ellehhh..."
Kerek ke pakai sandle PING?? Poyo ahh!!



Ok. Jadi hari ini sudah masuk minggu ketiga. Rasanya macam baru semalam daftar kolej untuk semester pertama..wooho..
Minggu ini jumpa sahabat handai yang dah bebulan TAK JUMPA..dan hasilnya adalah seperti diatas..haha..memang c****a mereka ini..tak sudah2 buat aku lupa diri.

Minggu ini buat julung2 kali aku masuk kelas EBM3023 - Entrepreneurship, Development & Inovation. *Siyes aku tak penah eja ENTRE$%^%$@#$^ dengan betul..

Dan buat julung2 kali jugak aku ber'kelas'kan bilik yang tidak pernah sekali pun aku jejak selama 5 semester di FEB. fuhh..Semster terakhir yang penuh dengan kejutan! Bilik yang ala-ala panggung wayang tu tak sedikit pun buat aku mengantuk untuk dengar lecture dari orang yang HEBAT macam Dr. Harry..It's...WOWWW!!! Lecturer ini hebat!! sangat hebat bagi aku.. *setakat ini..

Jadi hari ini aku sudah sempurnakan '2 hari penuh kelas..' & mulai besok Cik Nadira, sila cuti untuk 5 hari..!! Owhh itu umpama satu ungkapan indah [terlalu indah sebenarnya] untuk orang malas macam saya!!! Lebih indah dari ungkapan SYG AYG cayy!!ahahaha...kerek loe!!

Yang saya tahu, ungkapan in jarang-jarang dapat selepas masuk dunia 'kerja'..jadi seboleh-bolehnya saya mahu enjoyyy!!..2 bulan cuti di kedah, & hampir 4-5 bulan diminta 'bercuti' di Kuching..hahah..itu memang heaven!!!

Heyy, nanti dulu..mengapa begitu yakin??? FYP belum bergerak nih..yes, my final year project..Ok usah terlalu risau.aku perlu banyak berehat supaya dapat fokus!! tapi aku perlu update blog jugak!!! hihihi...

Jadi setakat ini dulu. Ada 1 entry pengenalan di atas!! jumpa lagi!!


Jeritan batinku??
Mujur tak demam...lepas 3 jam dalam bilik kuliah dengan basah kuyup!

Deea Kuat!

0 comments:

Back to Top