Pages

2

Hell no more..keberkatan hari jumaat..

salam...
weyh..its been a while..x sempat arr nak update..since aku dah bertukar dari bahagian operation ke bahagian loan nih..yeah..now aku dah jadik loan shark..notebook pon dah tinggal kat umah..buat pe nak bawak.bukan leh online pon..
Pada satu hari jumaat, dikala semua ensem2 guy gi smayang kat masjid, aku secara tak sengaja telah berjalan2 di sebuah pasaraya, dan membuat keputusan membeli satu lagik wedges yang baru..menggantikan heels aku yang BARU 2 minggu aku beli tu...(adakah ia satu pembaziran..??? ala tak sengaja lor...)
Hehe..then since that day, aku dah jadik syiok pakai kasut baru, replace kasut tali kapal aku tuh..sebab kasut ni lebih soft n rengan..kweng3...si dia pon cakap cantik..means leh pakai dating laa pasni..muahaha
Unfortunately, gambo tak dapat diupload untuk memelihara hakcipta...design, nama kedai dan harga terpaksa dirahsiakan...haha..tah paper jerkkk!
poyo..tu jelah untuk setakat ini...go i must, return i will......daaa~

2 comments:

Ti Jah said...

alaa letak laa gambar
buat suspen pulak
kalau tak pon pakai masa nk cilok gambar2 & mp3 nanti
kalau tak sy tak nak bagi awk amik mp3
kerkhhh
AMARAN: INI ADALAH PERAS UGUT
hoho

Nadrea said...

huaa takot takot...
nanti orang upload arr..takkan nak pake kasut tu plak g umah..malu gue kat makcik ton!!
owh noo!!

Back to Top